29 Ekim 2015 Perşembe

Banyoda farkettim siktim

tarif ettiği biçimde kılları temizledim göt deliği kıpkırmızı olmuştu yandığını söyleyip ortak krem verdi ve ağır ağır sürermisin dedi ben öylesine tahrik olmuştumki hemen hemen boşalacaktım teyzeminde tahrik olduğuna emndim ben dokundukça göt deliğini kasıp gevşetiyordu kremi üç parmağıma boşaltıp göt deliğine koydum ve ağır ağır yedirmeye başladım deliğin üstünde iken bilerek biraz bastırınca içerisine parmağımın ucu girdi teyzemin hoşuna gitmiş olacakki içinede katarmısın kremi dedi parmağımı bastırdım ve deliğin etrafında dönmeye başladım parmağımla teyzem göt deliğini sıkıp parmağımı sıkıştırıyordu sonrasında aniden bana döndü ve dudağıma yapıştı elini sikime attı biraz okşayınca ben boşaldım fakat o daha yepyeni başlamıştı inen sikimi emerek bir daha kaldırdı ve götünü bana doğru çevirerek domaldı lütfen yavaş gir dedi ve bana teslim oldu benim aletimde daha yepyeni yep yeni gelişiyordu ortada boyda idi kafasını götüne dayadım teyzemin deliği öylesine hazırdıki biraz itince hemen girdi içi sıcacıktı götünün halkası sikimi sıkıyordu teyzemin korktuğu civarı kederli olmamıştı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder